Dünya Küreleri

Soluk Mavi Nokta'mızı irili ufaklı, ışıklı ışıksız, rengarenk küreler ile tanıyın. Bu ürünlerimiz her yaşa ve her ortama uygundur. Hem kendiniz için hem de hediyelik eşya olarak edinebilirsiniz.

Mars’a Yolculuk Duvar Halısı

Üstümüzü başımızı bilimle ilgili ürünlerle süsleyebilirken, duvarlarımızı neden süsleyemeyelim? Wander Tapestry ile yaptığımız işbirliği sayesinde, birbirinden güzel duvar halıları edinebilirsiniz!

Düşünüyorum ki...

Charles Darwin’in bu ikonik çizimi, aslında Türlerin Kökeni içerisinde yer almıyordu; “B Not Defteri” isimli bir not defterine karalamıştı. Ancak bu yalın ağaç ve üzerine mütevazı bir şekilde eklenen “Düşünüyorum ki…” notu, Evrim Teorisi’nin kalıcı sembollerinden birisine dönüştü.

Phantom Sırt Çantası

Dünya çapında her gün hırsızlık olayları gerçekleşiyor. En işlevsel hırsızlık önleme çantası olan Phantom ile bundan asla endişelenmeyin!
350.00₺ 329.00₺

Evolution

Değişim, var oluşun kalbinde yatan, belki de en temel özelliktir. Evrim, popülasyon içi gen ve özellik dağılımlarının nesiller içinde değişimini ifade eden bir doğa yasasıdır.

Galapagos

Yeryüzünde bazı yerler vardır ki, insanlığın Evren’e bakış açısını değiştirmiştir. Galapagos Adaları, kuşkusuz bunların başında geliyor, çünkü Charles Darwin’in bu adada gözlediklerinden yola çıkarak geliştirdiği Evrim Teorisi, insanın nereden geldiğini bilimsel olarak anlamasını sağlamıştır. Galapagos ile özdeşleşmiş ispinozlar, bu tişörtümüzün tam da kalbinde yer alıyor.
100.00₺ 79.99₺

Bu Yaşam Görüşünde İhtişam Var!

Türlerin Kökeni‘nin kapanış paragrafı, bilim tarihinde yazılmış en ikonik kelimeleri içerir: ``(...) böylesine basit bir başlangıçtan en güzel, en olağanüstü biçimlerin evrimleşmiş ve evrimleşmekte olduğunu kavrayan bu yaşam görüşünde gerçekten ihtişam vardır.``
100.00₺ 69.99₺

ÖNE ÇIKAN ÜRÜNLER

YENİ EKLENENLER
  • YENİ EKLENENLER
  • ÖNE ÇIKAN
  • ÇOK SATANLAR

Psikoloji Seti: Pürdikkat, Narsisistik Bir Dünya & Beyindeki Fil (3 Kitap)

1. Pürdikkat - Indistractable, Nir Eyal
  2. Narsisistik Bir Dünyada Hayatta Kalma Rehberi - Why is it Always About You?, Sandy Hotchkiss
  3. Beyindeki Fil: Gündelik Hayattaki Gizli Güdüler - The Elephant in the Brain: Hidden Motives in Everyday Life, Kevin Simler & Robin Hanson

Popüler Bilim Seti: İlk Adımlar & Mutlu Beyin (2 Kitap)

Bu seti edinerek elde edeceğiniz kitaplar şunlardır:
  1. İlk Adımlar: Dik Yürümek Bizi Nasıl İnsan Yaptı? - First Steps, Jeremy DeSilva & İpek Kökeş
  2. Mutlu Beyin: Mutluluk Nereden ve Nasıl Gelir - The Happy Brain: The Science of Where Happiness Comes From, and Why, Dean Burnett

Biyografi Seti: Gucci Hanedanı & Warren Buffett (2 Kitap)

Bu seti edinerek elde edeceğiniz kitaplar şunlardır:
  1. Gucci Hanedanı: Cinayet - Delilik - İhtişam ve Açgözlülüğün Çarpıcı Hikayesi- The House of Gucci, Sara Gay Forden
  2. Warren Buffett: Para Kurdunun Zihninde, Robert G. Hagstrom

Beslenme ve Diyet Seti: Doğru Beslen Sağlıklı Yaşa & Aralıklı Oruç Rehberi (2 Kitap)

1. Doğru Beslen Sağlıklı Yaşa, William W. Li
  2. Aralıklı Oruç Rehberi: Oruç Tut. Yemek Ye. Tekrarla - FAST. FEAST. REPEAT: The Comprehensive Guide to Delay, Don't Deny® Intermittent Fasting--Including the 28-Day Fast Start, Gin Stephens

Sosyal Medya Seti: Filtresiz & Influencer (2 Kitap)

1. Filtresiz - No Filter, Sarah Frier
  2. Influencer: Sosyal Medya Çağında Marka Yaratmak - Influencer, Brittany Hennessy

ÖNE ÇIKAN KATEGORİLER

Tişörtler (15)

Kitaplar (485)

Setler (87)

Oyunlar (10)

Celestron Travel Scope 80 Teleskop

Başlangıç, 80 mm Apertür, Taşınabilir Refraktör Teleskop

Türkiye’nin Bilim Pazarı

AGORA BİLİM PAZARI NEDİR?

Agora Bilim Pazarı, bir Evrim Ağacı projesidir. Agora, Yunancada “toplanma yeri” anlamında kullanılmışsa da, aslen ἀγοράζω ve ἀγορεύω fiillerinin bileşiminden türetilmiştir: “Alışveriş yapmak” ve “Topluma açık bir şekilde konuşmak”. Eğer Anadolu topraklarındaki Antik Yunan şehir kalıntılarını ziyaret ettiyseniz, mutlaka “Agora” kısımlarını görmüşsünüzdür.