181 sonuçtan 1-12 arası gösteriliyor

Kenar çubuğunu göster

Campbell Biyoloji

275.00 199.99
Biyolojinin bir "kutsal kitabı" olsaydı, Campbell'in Biyoloji isimli eseri bu unvana en güçlü aday olurdu. Biyolojiyi bildiğini iddia eden herkesin mutlaka baştan sona okuması gereken bir şaheser! Notlar:
  1. Bu kampanya, Palme Yayıncılık tarafından Evrim Ağacı okurlarına sunulan fırsatlardan birisidir.

Evrimsel Analiz

124.00 94.99
Bize en çok sorulan sorulardan birisi "Evrimi tam olarak öğrenmek için hangi kitabı almalıyım?". Evrim Ağacı olarak bugüne kadar evrimsel biyolojiye giriş yapmak isteyenlere yönelik 2 kitap yayınladık ve bunların popüler bilime önemli katkılar olduğunu düşünüyoruz. Ancak eğer ki "Ben sadece 1 kitap almak istiyorum, öyle onlarca kitaba ayıracak vaktim yok." diyorsanız, bu kitabı mutlaka edinmelisiniz. Tabii bugüne kadar evrime giriş yaptıysanız bile, kendinizi geliştirmek ve temellerinizi sağlamlaştırmak için bu kitabı mutlaka okumalısınız. Notlar:

Evrimsel Tıbbın İlkeleri

94.50 74.99
Türkiye'deki tıp eğitiminin en büyük eksiklerinden birisi, evrimsel biyolojiye yeterince zaman ayrılmaması ve öğrencilere öğretilen uzuv, organ ve işlevlerin evrimsel köken bilgisinin verilmemesi. Bu şaheseri edinerek, tıp alanındaki en büyük eksiklerinizden birini gidermeye başlayabilir, vücudumuzda damga gibi taşıdığımız evrimin izlerini öğrenebilirsiniz. Notlar:

Genetik Analize Giriş

126.00 94.99
Evrimi anlamak, genetiği anlamaktan geçer. Genetiği anlamak ise, Genetik Analize Giriş yoluyla genetik bilimine sağlam bir giriş yapmakla olur. Bu kitap, modern bilimi kavramanızda ihtiyacınız olan genetik temeli tüm detaylarıyla sağlayacaktır. Notlar:

Lehninger Biyokimya

209.00 164.99
Biyokimya hakkında bugüne kadar yazılmış en kapsamlı ders kitaplarından birisi olan bu Lehninger'in Biyokimyanın İlkeleri, kimyasal evrimden biyokimyanın detaylarına kadar birçok önemli konuyu özümsemenizi sağlayacak, tüm Dünya çapında üniversitelerde okutulan harika bir eser! Notlar:

Zooloji: Entegre Prensipler

126.00 99.99
Hayvanların baş döndürücü dünyasının tüm detayları zoolojide. Zoolojiye başlangıç yapmanın en harika yollarından birisi ise bu kitabı edinmek. Şimdiden iyi okumalar! Notlar:

Mikroorganizma Biyolojisi (Brock)

175.50 139.99
Mikroorganizma biyolojisi denince akla tek bir eser gelir: Brock'un Biyolojisi. Bu kitabı edinerek, gözle görünmeyen dünyanın kapılarını sonuna kadar aralamanız mümkün! Notlar:

Temel Biyoloji (Campbell)

110.00 84.99
Campbell'in Biyoloji kitabı çok iyi bilinir. Daha az bilinen ama onun kadar başarılı olan diğer kitabı ise Temel Biyoloji'dir. Biyoloji bilgilerinizi pekiştirip derinleştirmek için harika bir başlangıç! Notlar:

Genetik Kavramlar

126.00 99.99
Genetiği öğrenmek, temelden başlamayı ve mutlaka güncel bilgilerle desteklenmeyi gerektiren uzun bir yol. Bu kitap, o uzun yolda sizin en iyi yol arkadaşlarınızdan birisi olacak. Bize güvenin, sonra teşekkür edersiniz. Notlar:

Yaşam Bilimi: Biyoloji (Sadava)

275.00 199.99
ODTÜ'lü biyologların yakından tanıyacağı bu kitap, biyoloji hakkında yazılmış en kapsamlı ders kitaplarından birisi. Biyolojiyi eksiksiz olarak öğrenmek isteyenler için kesinlikle tavsiye ederiz! Notlar:

Hayvanlar Nasıl Yas Tutar? (Barbara J. King)

Antropolog Barbara J. King, bu kitapta okuru hayvanların pek keşfedilmemiş bir yönüne, duygularına doğru yolculuğa çıkarıyor. Hayvanlarla zaman geçiren insanların aşina olduğu sahneleri bir bilim insanı titizliğiyle inceliyor ve bazı hayvanların yas tuttuğunu çarpıcı örneklerle anlatıyor. Daha önce hiç ayrılmadığı kardeşinin ölümü üzerine günlerce acı içinde bağıran bir kedi, ölen arkadaşlarının mezarı başında nöbet tutan atlar, havuza düşen bir tavuğu kurtarmak için bir olup ev sahibini kaza bölgesine götüren kümes hayvanları, ölen annesinin kemiklerini okşayan genç filler bunların sadece birkaçı. Gezegenimizi ve ortak bir yaşamı paylaştığımız hayvanları farklı bir gözle görmenizi sağlayacak olan bu kitap, sorduğu şaşırtıcı sorulara saha çalışmalarına ve uzun gözlemlere dayanarak verdiği kapsamlı yanıtlarla hayvanların sevgi, ölüm ve kayıplarla örülü dünyasına yeni bir bakış açısı getiriyor.
  • Kitap Adı: Hayvanlar Nasıl Yas Tutar?
  • Yazar: Barbara J. King