Gösterilen sonuç sayısı: 5

Celestron Astromaster 114EQ (Başlangıç, 114 mm Apertür, Taşınabilir Newtonyen Teleskop)

Hem karasal hem de gökyüzü görüntüleme için uygun çift amaçlı teleskop arıyorsanız, AstroMaster Serisi sizin için. AstroMaster Serisi, Ay'ın ve gezegenin parlak, net görüntülerini üretir. Jüpiter'in aylarını ve Satürn'ün halkalarını Astromaster serisi teleskopların her biriyle kolayca görmek mümkündür. Galaksiler ve bulutsular gibi daha derin uzay nesnelerinin görüşleri için, Newton reflektörlerinin daha büyük diyafram ve ışık toplama yeteneğini önermekteyiz.
  • Daimi monte
  • Karasal ve astronomik kullanım için ideal
  • German Equatorial mount ayar çemberleri
  • Gökyüzü nesnelerini doğru bir şekilde bulmak ve izlemek için 1.25" çelik boru ayaklı tripod sağlam ve stabil bir platform sağlar
  • Açık ve net görüntüler için bütün kaplamalı cam optikler
  • Aksesuarların rahat bir şekilde depolanması için aksesuar tepsisi
  • 10.000 nesne veritabanı, yazdırılabilir gökyüzü haritaları ve 75 gelişmiş görüntü ile BONUS Astronomi Yazılımı

Celestron PowerSeeker 60AZ Teleskop (Başlangıç, 60 mm Apertür, Kompakt ve Taşınabilir)

PowerSeeker serisi, astronomi ve yeryüzü gözlemlerine ilk adım atmak isteyen çocuklar ve aileler için çok uygun giriş seviyesi teleskoplardır.
  • Pürüzsüz izleme için yavaş hareket kontrolleri
  • Karasal ve astronomik kullanım için idealdir.
  • 3x Barlow lens, her bir göz merceğinin büyütme gücünü üçe katlar.
  • Aksesuarların rahatlıkla saklanması için aksesuar tepsisi 10.000 nesne veritabanı, yazdırılabilir gökyüzü haritaları ve 75 gelişmiş görüntü ile BONUS Astronomi Yazılımı

Celestron Astromaster 90EQ (Başlangıç, 90 mm Apertür, Taşınabilir Refraktör Teleskop)

• Daimi monte
  • Karasal ve astronomik kullanım için ideal
  • German Equatorial mount ayar çemberleri
  • Açık ve net görüntüler için bütün kaplamalı cam optikler
  • Aksesuarların rahat bir şekilde depolanması için aksesuar tepsisi

Celestron Travel Scope 80 (Başlangıç, 80 mm Apertür, Taşınabilir Refraktör Teleskop)

Celestron 22030 Travel Scope 80 Portable Teleskop ve Smartphone Adaptör Travel Scope 80, karasal ve astronomik gözlem için mükemmel bir refraktör teleskopudur. Travel Scope, geceleri Orion Bulutsusu ve Andromeda gibi gezegenleri, ayı, yıldız kümelerini ve daha parlak derin gökyüzü nesnelerini görüntüleyebilir. Teleskopu kurmak çok kolaydır, böylece hemen gözlem yapmaya başlayabilirsiniz. İlk çıkışınızda bile teleskopu ve aksesuarlarını birkaç dakika içinde monte edebilirsiniz. Ayarlanabilir tripod ayakları, teleskopun yüksekliğini özelleştirmenizi veya piknik masası gibi yükseltilmiş yüzeylere yerleştirmenizi sağlar. Akıllı Telefon Adaptörü Akıllı telefon adaptörü ile göksel veya karasal nesneleri fotoğraflayın. Hafif, sert çerçevesiyle bu aksesuar, herhangi bir akıllı telefonu 45 mm veya daha küçük bir dış çapa sahip herhangi bir teleskop merceğine bağlamanızı sağlar. Mercek tarafından sağlanan ek büyütme, telefonunuzun Ay ve gezegenlerin harika görüntülerini yakalamasını sağlar. Akıllı telefon adaptörü bir merceğin üst kısmına kenetleyerek kolayca kurulur. Telefonun adaptöre sığması için bazı büyük ve / veya hacimli telefon kılıflarının (folio stili kılıflar dahil) çıkarılması gerekebilir. Starry Night Yazılımı Celestron'un Starry Night yazılımını indirin ve gece gökyüzü, göksel nesneler ve bir sonraki gözlem oturumunuzu nasıl planlayacağınız hakkında bilgi edinin. Celestron Starry Night yazılımı güneş sistemimizi ve ötesini görüntülemek için kaynaklar ve bilgi sağlayan, piyasadaki önde gelen astronomi yazılım paketidir. - Tamamen kaplamalı cam optikler ve hafif bir çerçeveye sahip 80 mm Refrakter teleskop - Teleskopunuzu ve aksesuarlarınızı rahatça saklamak için özel sırt çantası dahildir. - Hızlı ve kolay, aletsiz kurulum ile anında gözlemleyin. - Aksesuarlar: iki göz merceği (20mm ve 10mm), dik görüntü yıldızı diyagonal, finderscope, akıllı telefon adaptörü ve çanta - Yüksekliği ayarlanabilir tripod Optik tüp ağırlığı: 1.08 kg

Celestron PowerSeeker 70AZ Teleskop (Başlangıç, 70 mm Apertür, Kompakt ve Taşınabilir)

• Pürüzsüz izleme için yavaş hareket kontrolleri
  • Karasal ve astronomik kullanım için idealdir.
  • 3x Barlow lens, her bir göz merceğinin büyütme gücünü üçe katlar.