176 sonuçtan 1-12 arası gösteriliyor

Kenar çubuğunu göster

Campbell Biyoloji

275.00 199.99
Biyolojinin bir "kutsal kitabı" olsaydı, Campbell'in Biyoloji isimli eseri bu unvana en güçlü aday olurdu. Biyolojiyi bildiğini iddia eden herkesin mutlaka baştan sona okuması gereken bir şaheser! Notlar:
  1. Bu kampanya, Palme Yayıncılık tarafından Evrim Ağacı okurlarına sunulan fırsatlardan birisidir.

Evrimsel Analiz

124.00 94.99
Bize en çok sorulan sorulardan birisi "Evrimi tam olarak öğrenmek için hangi kitabı almalıyım?". Evrim Ağacı olarak bugüne kadar evrimsel biyolojiye giriş yapmak isteyenlere yönelik 2 kitap yayınladık ve bunların popüler bilime önemli katkılar olduğunu düşünüyoruz. Ancak eğer ki "Ben sadece 1 kitap almak istiyorum, öyle onlarca kitaba ayıracak vaktim yok." diyorsanız, bu kitabı mutlaka edinmelisiniz. Tabii bugüne kadar evrime giriş yaptıysanız bile, kendinizi geliştirmek ve temellerinizi sağlamlaştırmak için bu kitabı mutlaka okumalısınız. Notlar:

Evrimsel Tıbbın İlkeleri

94.50 74.99
Türkiye'deki tıp eğitiminin en büyük eksiklerinden birisi, evrimsel biyolojiye yeterince zaman ayrılmaması ve öğrencilere öğretilen uzuv, organ ve işlevlerin evrimsel köken bilgisinin verilmemesi. Bu şaheseri edinerek, tıp alanındaki en büyük eksiklerinizden birini gidermeye başlayabilir, vücudumuzda damga gibi taşıdığımız evrimin izlerini öğrenebilirsiniz. Notlar:

Genetik Analize Giriş

126.00 94.99
Evrimi anlamak, genetiği anlamaktan geçer. Genetiği anlamak ise, Genetik Analize Giriş yoluyla genetik bilimine sağlam bir giriş yapmakla olur. Bu kitap, modern bilimi kavramanızda ihtiyacınız olan genetik temeli tüm detaylarıyla sağlayacaktır. Notlar:

Lehninger Biyokimya

209.00 164.99
Biyokimya hakkında bugüne kadar yazılmış en kapsamlı ders kitaplarından birisi olan bu Lehninger'in Biyokimyanın İlkeleri, kimyasal evrimden biyokimyanın detaylarına kadar birçok önemli konuyu özümsemenizi sağlayacak, tüm Dünya çapında üniversitelerde okutulan harika bir eser! Notlar:

Zooloji: Entegre Prensipler

126.00 99.99
Hayvanların baş döndürücü dünyasının tüm detayları zoolojide. Zoolojiye başlangıç yapmanın en harika yollarından birisi ise bu kitabı edinmek. Şimdiden iyi okumalar! Notlar:

Mikroorganizma Biyolojisi (Brock)

175.50 139.99
Mikroorganizma biyolojisi denince akla tek bir eser gelir: Brock'un Biyolojisi. Bu kitabı edinerek, gözle görünmeyen dünyanın kapılarını sonuna kadar aralamanız mümkün! Notlar:

Temel Biyoloji (Campbell)

110.00 84.99
Campbell'in Biyoloji kitabı çok iyi bilinir. Daha az bilinen ama onun kadar başarılı olan diğer kitabı ise Temel Biyoloji'dir. Biyoloji bilgilerinizi pekiştirip derinleştirmek için harika bir başlangıç! Notlar:

Genetik Kavramlar

126.00 99.99
Genetiği öğrenmek, temelden başlamayı ve mutlaka güncel bilgilerle desteklenmeyi gerektiren uzun bir yol. Bu kitap, o uzun yolda sizin en iyi yol arkadaşlarınızdan birisi olacak. Bize güvenin, sonra teşekkür edersiniz. Notlar:

Yaşam Bilimi: Biyoloji (Sadava)

275.00 199.99
ODTÜ'lü biyologların yakından tanıyacağı bu kitap, biyoloji hakkında yazılmış en kapsamlı ders kitaplarından birisi. Biyolojiyi eksiksiz olarak öğrenmek isteyenler için kesinlikle tavsiye ederiz! Notlar:

Bitki Biyoteknolojisinde Güncel Yaklaşımlar

82.00 64.99
Bitkiler, biyoteknolojinin hızlı ilerleyişine güç katma konusunda en önde gelen takson. Bu alandaki en güncel çalışmaları ve metotlarını öğrenmek için bu kitabı edinmenizi tavsiye ederiz. Notlar:

Palme Popüler Bilim Kitapları Seti (3 Kitap)

118.50 104.99
Palme Yayınevi genellikle ders kitaplarıyla tanınsa da, çok önemli popüler bilim kitaplarını da Türkçeye kazandırmış bir yayınevi. Bu set, onların en öne çıkan üç kitabını bir araya getiriyor. Bu seti alarak edineceğiniz 3 kitap şöyle:
  1. Bilimde Çözülmemiş En Büyük Beş Problem, Arthur Wiggins,
  2. Bilimde En Büyük Beş FikirCharles Wynn,
  3. Evrim Neden Gerçektir, Jerry Coyne.
Notlar: