OUR CATEGORIES

Sanat Köşesi (11)

FEATURED PRODUCTS

Bilimi Savun Tişörtü

99.99 79.99
Aslında bilimi savunmak zorunda kalmak bile kabul edilemez; çünkü gerçeklerin er ya da geç ortaya çıkmak gibi bir huyu vardır, beğensek de, beğenmesek de... Ancak günümüzde bilime dört bir koldan bu kadar yoğun bir saldırı olmasaydı, savunmaya da gerek kalmazdı. Bilimi savunan ve gerçekleri haykıran bilimseverler için bir tişört. 🙂

1. Renk Bilgileri: Tişört şu etapta tek renk ve gri olarak üretilebilmektedir.
  2. Beden Bilgileri: Stokta kalan ürünlerimiz arasından dilediğiniz bedeni seçebilirsiniz. Tişörtlerle ilgili beden bilgisi almak ve ölçüleri öğrenmek için buraya tıklayınız.
  3. Cinsiyet Bilgileri: Stokta kalan ürünlerimiz arasından dilediğiniz cinsiyeti seçebilirsiniz.
  4. Kargo Bilgileri: Kargo ücretsizdir. Bu ürün sipariş alındıktan sonraki 7-15 gün içinde postalanacaktır. Kargo yöntemimiz hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.
  5. Tasarım Bilgileri: Bu ürün Evrim Ağacı tarafından, stok fotoğraflar kullanılarak tasarlanmıştır.
  6. Kumaş Bilgileri: Bu ürün %30 pamuk, %70 polyesterdir.
  8. İade/Değişiklik Bilgileri: Lütfen sipariş vermeden önce iade ve ürün değişikliği ile ilgili bilgilendirmemizi okuyunuz.

Yüzde 98 Bilim Tişörtü

99.99 79.99
Yaşayan en yakın kuzenlerimiz olan şempanzelerle genlerimizin %98'inden fazlası birebir aynı! Üstelik onların kromozomlarını kendimizinkiyle kıyaslayarak, evrimi tartışmaya yer bırakmaksızın ispatlamak mümkün. Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayabilirsiniz. Bu enfes tişörtü edinmek içinse şimdi sipariş verebilirsiniz!

1. Renk Bilgileri: Tişört şu etapta tek renk ve siyah olarak üretilebilmektedir.
  4. Kargo Bilgileri: Kargo ücretsizdir. Bu ürün siparişten sonraki 7-15 gün içinde işlenip, postalanacaktır. Kargo yöntemimiz hakkında daha fazla bilgiyi buradan alabilirsiniz.
  6. Kumaş Bilgileri: Bu ürün %100 pamukludur.
  7. Yıkama/Ütü Bilgileri: Tişörtler üzerindeki görsellerin korunması için tişörtlerin ters yüz edilerek yıkanması ve ütülenmesi tavsiye edilir. Siyah tişörtlerin en fazla 30 derecede yıkanması gerekmektedir.
  8. İade/Değişiklik Bilgileri: Ürünlerimizde %100 memnuniyeti hedeflemekteyiz! Lütfen sipariş vermeden önce iade ve ürün değişikliği ile ilgili bilgilendirmemizi okuyunuz.

Evrim Ağacı 3’lü Bilim Kitabı Seti

130.00 99.99
Evrime ve modern bilime kapsamlı bir giriş yapıp, evrimsel biyoloji ve bilimsel şüphecilik alanında kendinizi geliştirmek istiyorsanız bu fırsatı kaçırmayın! Bu set ile edineceğiniz ürünler:
  1. Evrim Kuramı ve MekanizmalarıÇağrı Mert Bakırcı
  2. Evrenin Karanlığında Evrimin IşığıKolektif
  3. Şüphecinin El Kitabı, Arsel Berkat Acar ve Çağrı Mert Bakırcı
Bu kampanya, Ginko Bilim tarafından Evrim Ağacı okurlarına sunulan fırsatlardan birisidir. Not: Görselde kitaplar ciltli gibi gözükse de, aslında ciltsiz olarak üretilmektedir. Kitapların belli bir okuma sırası bulunmamaktadır; her üçü de birbirinden bağımsız olarak kaleme alınmıştır.

Kalp Tişörtü

75.00 59.99
Ne, cahil gibi mi çizeydik? Anatomik bir kalbi taşıyabileceğiniz en iyi yer göğsünüzdür. Bu nedenle bu tişörtü siz bilimseverler için hazırladık!

1. Renk Bilgileri: Tişört şu etapta tek renk ve mavi olarak üretilebilmektedir.
  6. Kumaş Bilgileri: Bu ürün %100 pamukludur.

Plüton Bilim Tişörtü: Gezegen Ayrımcılığına Hayır!

80.00 59.99
Dışlanmış cüce gezegen Plüton. 🙁 Plüton enfes bir gök cismi olsa da, bir gezegen değil, nedeni de burada. Ve görünür gelecekte de tekrardan gezegenlik statüsüne alınacağı yok. Ama bu, Güneş Sistemi'nin cüce gezegenine sevginizi göstermemek için bahane değil! Plüton'a dair en güncel uydu fotoğraflarından biriyle bu cüce gezegeni onurlandırabilirsiniz. 🙂

Evrim: Bilimsel Kutulu Masa Oyunu

75.00 70.00
Panama Yayıncılık ile birlikte, Türkiye'nin ilk evrimsel biyoloji masa oyununu hazırlamayı başardık! Son derece ilgi çekici grafiklerle hazırlanan oyun, hem çocuk ve yetişkinlere evrimi öğretmeyi hedefliyor, hem de bunu yaparken bol bol eğlenmenizi amaçlıyor! Detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz. Bilgiler ve Uyarılar:
  2. Oyunumuzu 7 yaş üstü çocuklar kendi başlarına, daha ufak çocuklar ise ebeveyn denetimiyle rahatlıkla oynayabilirler. Biz genellikle ebeveynlerle birlikte oynanmasından yanayız, çünkü öğrenmenin yaşı yok. 😉

Evrim Ağacı Logolu Tişört

75.00 59.99
Evrim Ağacı olarak 2010 yılından beri Türkiye'de bilimi ve aydınlanmayı en güçlü şekilde temsil etmekteyiz. Bu süreçte kocaman bir aile inşa ettik ve her bir okurumuz, izleyicimiz, takipçimiz bu ailenin bir parçası haline geldi. Eğer logomuzu giyerek bu ailenin vazgeçilmez bir parçası olduğunu göstermek isterseniz, bu tişört tam da size göre!

“Evrim” Kutulu Masa Oyunu + 5 Bilim/Çocuk Kitabı

140.00 119.99
Bu set, evrimi ve bilimi öğrenmek isteyenler için birebir! Hem Panama Yayıncılık ile ortaklaşa çıkardığımız ilk masa oyunumuz, hem sizler için evrimsel biyolojinin fikirsel tarihini anlatan harika bir kitap, hem de çocuklarınız için tam 5 farklı bilim insanını tanıtıcı çizgi romanlar! bu fırsat kaçmaz! Set İçindeki Ürünler: Bilgiler ve Uyarılar:

HOW WE WORK

AUTOMOTIVE ELECTRONICS

A mus accumsan nascetur vel orci parturient condimentum mi dapibus cubilia parturient est lacinia maecenas ante adipiscing.

MANUAL TRANSMISSIONS

AIR COOLING SYSTEMS

TEST YOU AUTO

Regular automobile care will save your time and money

Quisque at est finibus, laoreet massa sed, mattis dui. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Curabitur congue a tortor in interdum. Curabitur rutrum consectetur odio sit amet feugiat. Proin eu finibus ligula.

NEWS & TUTORIALS

Street art salvia irony wolf waistcoat actually lomo meh fap jean shorts.

WHAT OUR CUSTOMERS SAY

Street art salvia irony wolf waistcoat actually lomo meh fap jean shorts.
BEST PRICE

FIND OUR COMPANY

Morbi gravida sapien ut tellus porttitor, in egestas purus posuere. Suspendisse justo enim, imperdiet vitae volutpat nec, luctus eu neque. Integer varius, eros eget cursus placerat, nisi ipsum commodo enim, eu finibus felis ligula.

LONDON

Mon – Thurs: 6am-10pm, Friday: 6am-9pm,

Saturday: 7am-7pm, Sunday: 7am-6pm

+1 (201) 763-64-97

PARIS

Mon – Thurs: 6am-10pm, Friday: 6am-9pm,

Saturday: 7am-7pm, Sunday: 7am-6pm

+1 (201) 763-64-97

Need a Consultation? Contact Us 24/7

Luctus class a faucibus a proin enim eros vulputate inceptos ultrices.