Gösterilen sonuç sayısı: 8

Kenar çubuğunu göster

Evrim: Bilimsel Kutulu Masa Oyunu

75.00 70.00
Panama Yayıncılık ile birlikte, Türkiye'nin ilk evrimsel biyoloji masa oyununu hazırlamayı başardık! Son derece ilgi çekici grafiklerle hazırlanan oyun, hem çocuk ve yetişkinlere evrimi öğretmeyi hedefliyor, hem de bunu yaparken bol bol eğlenmenizi amaçlıyor! Detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz. Bilgiler ve Uyarılar:
  2. Oyunumuzu 7 yaş üstü çocuklar kendi başlarına, daha ufak çocuklar ise ebeveyn denetimiyle rahatlıkla oynayabilirler. Biz genellikle ebeveynlerle birlikte oynanmasından yanayız, çünkü öğrenmenin yaşı yok. ;)

“Evrim” Kutulu Masa Oyunu + 5 Bilim/Çocuk Kitabı

140.00 119.99
Bu set, evrimi ve bilimi öğrenmek isteyenler için birebir! Hem Panama Yayıncılık ile ortaklaşa çıkardığımız ilk masa oyunumuz, hem sizler için evrimsel biyolojinin fikirsel tarihini anlatan harika bir kitap, hem de çocuklarınız için tam 5 farklı bilim insanını tanıtıcı çizgi romanlar! bu fırsat kaçmaz! Set İçindeki Ürünler: Bilgiler ve Uyarılar:

Erdemler Serisi: Çocuklar İçin 4 Bilim Kitabı

36.00 32.00
Ülkemizde ve yurt dışında modern bilimin en önemli isimlerin hayatlarını Serhat Filiz'in harika çizimleriyle öğrenmeye ne dersiniz? Set İçindeki Ürünler:
  • 1 Adet “Aziz Sancar: İdealist Olmanın Önemi” Çocuk Kitabı
  • 1 Adet “Albert Einstein: Azimli Olmanın Önemi” Çocuk Kitabı
  • 1 Adet “Graham Bell: Yardımlaşmanın Önemi” Çocuk Kitabı
  • 1 Adet “Louis Pasteur: Disiplinli Olmanın Önemi” Çocuk Kitabı
  3. Bu kampanya, Panama Yayıncılık tarafından Evrim Ağacı okurlarına sunulan fırsatlardan birisidir.

Darwin’in Hayaletleri + 4 Çocuk Kitabı

85.00 65.00
Charles Darwin, ilk "evrimci" değildi. Her bilim insanı gibi, kendisinden önce gelen filozof ve bilim insanlarının omuzlarında yükseldi. Onu ayıran şey, evrim fikrini ilk defa teorik ve sistematik bir altyapıya kavuşturmasıydı. Ancak Darwin'i Darwin yapan yolda, birçok diğer düşünür ve bilim insanı bulunuyordu. Rebecca Stott'un bu çok beğenilen kitabında, bu "ilk evrimcileri" tanıyoruz. Ayrıca bu seti alırsanız 5 harika çocuk kitabı da edineceksiniz. Serhat Filiz'in harika çizimleriyle, ülkemizde ve yurt dışında modern bilimin en önemli isimlerin hayatlarını öğrenebilecek, çocuklarınıza öğretebileceksiniz. Set İçindeki Ürünler:
  • 1 Adet "Darwin'in Hayaletleri" (Rebecca Scott) Kitabı
  • 1 Adet “Aziz Sancar: İdealist Olmanın Önemi” Çocuk Kitabı
  • 1 Adet “Albert Einstein: Azimli Olmanın Önemi” Çocuk Kitabı
  • 1 Adet “Graham Bell: Yardımlaşmanın Önemi” Çocuk Kitabı
  • 1 Adet “Louis Pasteur: Disiplinli Olmanın Önemi” Çocuk Kitabı

Türkiye Memelileri (Şafak Bulut, Prof. Şakir Önder Özkurt)

140.00 84.00
Bilmek; evrimsel sürecin günümüz dünyasında memeliler içinde Homo sapiens = akıllı insanı tanımlayan başlıca özelliktir. Dünyada 5.416 ve Türkiye’de 169 türün temsil ettiği canlı grubu olan memeli hayvanları bilmek; bir memeli olan insanı kendi akraba türlerinden ayıran ve evrilmiş insanlar içinde yaşayan tek tür olan H. sapiens’in en temel özelliğidir. Öyleyse gelin bilelim… Afrika’daki Rift vadisinde altı milyon yıl önce Ardipitecus’lar diğer tüm tetrapedal (dört ayak üzerinde hareket eden) memelilerden farklı olarak bipedal (iki ayak üzerinde yürüyen) hareket adaptasyonlarını gerçekleştirmeye başlayarak günümüzde uzayda koloniler kurmaya, diğer memeli türlerini ve hatta kendi türünün bireylerini dahi köleleştirmeye evrilebilen “Homo deyus”lar yetiştirebilen türdür insan. Hayvan ve bitkileri ıslah etmeyi beceren Homo sapiens yani evcilleştirici tür kendi türünü de mi evcilleştirmeyi öğrendi? Evcilleştirmenin/köleleştirmenin/ıslahın başlamasıyla ne yazık ki dünya bir daha hiçbir zaman doğal seçilim sürecini doğal olarak yaşamadı. Çünkü dünya Homo sapiens’in bazılarının Homo deyus haline geldiği, enerji kaynaklarının %75’ini nüfusun %25’nin kullandığı, kalan %25’lik enerji kaynağı için %75’in mücadele ettiği süreçte maalesef kapitalistler tarafından kontrollü olarak köleleştirildiği bir yere dönüştü. On iki bin yıl önce başlayan ıslah veya yapay seçilim ile Homo sapiens son otuz yıldır biyoteknolojiyi kullanarak dünyadaki biyokütle oranını ıslah edilmiş yani köleleştirilmiş ırklar lehinde artırmaya devam ediyor. Acaba ekosistemlerdeki enerji akışı yapay biyolojik seçilim yoluyla biyokütlenin ıslah edilmiş organizmalarda birikmesi sonucu doğal olmayan süreçlere mi evriliyor? Dünyadaki biyokütlenin % 60’ını evcilleştirilmiş hayvanlar, % 15’ini yaban hayvanları ve % 25’ini insanlar oluşturmaktadır. Hiçbir Canlı Sokakta Ölmeyi Hak Etmiyor! Sokaklarda hayvanları beslemek bu canlıları evcil ya da sahipli davranışlarından çıkıp daha da dilenir hale düşüren davranışları kazandırmaktadır. Efendiler o canlıların ataları siz olmadan önce de vardı ve size muhtaç değillerdi. Siz sadece kendinize daha bağlı köleler yaratıp size tapınan köleleştirdiklerinizin önünde yücelmeye çalışıyorsunuz. Bu sebeplerle edinilmiş/evcilleştirilmiş hiçbir canlı sokaklarda veya yollarda yaşamını sonlandırmayı hak etmemektedir. Bilgiler ve Uyarılar:
  1. Kitapla ilgili Evrim Ağacı olarak yaptığımız incelemeyi buradan okuyabilirsiniz.
  2. Bu ürün sipariş alındıktan 1-3 gün içinde postalanacaktır.

Köken: Avrupa Doğa Tarihinin İlk 100 Milyon Yılı (Tim Flannery)