1521 sonuçtan 781-792 arası gösteriliyor

ANATOMİ TEMEL DERS KİTABI

850.00
ISBN: 9786053553069 Sayfa Sayısı: 524 Baskı Sayısı: 1 Ebatlar: 21 x 27,5 Basım Yılı: 2015

Ağız Hastalıkları Atlası Tanı ve Tedavi

1,510.00
Boyut: 22x27 Sayfa Sayısı: 690 Basım: 1 ISBN No: 9786052823927

100 Olgu Klinik Yaklaşım

650.00
Boyut: 16 X 24 Sayfa Sayısı: 272 Basım: 1 ISBN No: 9786054414789

Evrim Ağacı Ankara: Sosyal Epistemoloji – Epistemik Manzaramız

125.00140.00
Konuşmacı: Taner Beyter – Öncül Analitik Felsefe Dergisi/Yazar Bilginin toplumsal dolaşımı derken ne kast ediyoruz? “Daha iyi bilenler” haline gelmek nasıl mümkün? Bilginin gerekçelendirilme sürecini hangi koşullar etkiler? Epistemik otorite nedir, epistemik otoriteleri nasıl tanırız? Çağdaş felsefenin giderek büyüyen bir altdisiplini olan sosyal epistemolojinin eğitimden bilimsel çalışmalara, demokrasi anlayışımızdan metaepistemolojiye dair birçok meselede söyleyecek çok sözü var. Fiyatlandırma Bilgisi: Eğitim, öğrenci ve tam olmak üzere iki farklı grup için farklı ücretlere tabi olacaktır. Aktif olarak bir eğitim kurumunda öğrenim gören kişiler “öğrenci” sayılacaktır. Diğer kişiler ise “tam” sayılacaktır ve bu fiyat üzerinden ödeme yapacaktır. Etkinlik Tarih ve Saati 31 Mayıs 2024 saat 19.30 – 21.30 arasında iki saat olarak düzenlenecektir. Etkinlik Yeri Unıte Ortak Mekan Kültür ve Sanat Cinnah Cad. No: 7/A Etkinliğe öğrenci bileti alan kişilerin aşağıdaki form bağlantısını kullanarak öğrencilik belgelerini göndermeleri gerekmektedir. Öğrenci Belgesi Yükleme Bağlantısı

Oynuyorum ve Kendimi Tanıyorum Seti (5 Kitap)

700.00
Fransa’da pozitif ebeveynlik yönteminde öncü psikoterapist Isabelle Filliozat tarafından kaleme alınan ve yayımlandığı günden bu yana pek çok ülkede çoksatanlar listelerinde bulunan Oynuyorum ve Kendimi Tanıyorum'un tüm kitapları şimdi 5 kitaplık setiyle karşınızda. EBEVEYN KİTAPÇIĞI, 50'DEN FAZLA ETKİNLİK VE ÇIKARTMAYLA BİRLİKTE! 5 YAŞ VE ÜZERİ Set içerisindeki kitaplar:
Duygularım (Oynuyorum ve Kendimi Tanıyorum)
Öfke İle Başa Çıkma Yolları (Oynuyorum ve Kendimi Tanıyorum)
Özgüven (Oynuyorum ve Kendimi Tanıyorum)
Korkularım: Dost mu Düşman mı? (Oynuyorum ve Kendimi Tanıyorum)
Arkadaşlık: Nasıl Kurulur ve Nasıl Korunur? (Oynuyorum ve Kendimi Tanıyorum)

Paniğe Mahal Yok

160.00
Bir Şey Olduğu Yok'un Yazarından “Onun kitaplarıyla tanışın. Eşi benzeri olmayan dünyaların kapılarının açıldığını göreceksiniz." — THE ATLANTIC Time, Esquire, USA Today, Entertainment Weekly, Vogue, Millons ve Kirkus'un "Yılın En İyi Kitabı" seçkilerinde. Frankie Budge on altısında, yazar olmaya hevesli, okula mesafeli, sıradışı bir genç kız. Oldukça yalnız. 1996 yazının akıllara ziyan sıcağını atlatmaya çabalarken, büyükannesinin evine yeni taşınan en az onun kadar egzantrik Zeke ile tanışır. İkilinin arasında hem romantik hem de yaratıcı kıvılcımlar uçuşmaya başlar. Küçük kasabayı birlikte tasarladıkları imzasız afişler ve göreni afallatan şifreli metinlerle donatırlar: Kenar, altın arayıcılarıyla dolu bir gecekondu mahallesi. Biz kaçağız, kanunsa bize aç, bize susamış. Afişler yayıldıkça, işin arkasında kimlerin olduğu sorusu yerel halk arasında koca bir paniğe neden olur; kasabanın sınırlarını aşıp trajik sonuçlara yol açacak bir panik. Sene 2016. Frances Eleanor Budge’ın özenle kurduğu hayatı yirmi yıl sonra gelen bir telefonla altüst olmak üzere. 1996 Coalfield Paniği olarak bilinen ve bunca yıldır üstünü örtmek için uğraştığı şeyin sorumluluğunu alma zamanı geldi. Kevin Wilson'ın benzersiz zihni gençlik aşkı, kimlik ve sanatın kestirilemez gücü üzerine alışılmadık bir yolculuğa çıkarıyor bu kez bizleri. Paniğe Mahal Yok peşimizi bırakmayan sırlar ve gerçeğin özgür bırakabilecekleri hakkında cesur bir büyüme hikâyesi. “Wilson o kadar eğlenceli, zeki ve ‘zahmetsizce gerçeküstü’ hikâyeler anlatıyor ki okumaktan çok, tatlı bela yeni bir arkadaşla tanışmak gibi geliyor.” — ENTERTAINMENT WEEKLY “Wilson bizlere bir kez daha oyununun zirvesinde olduğunu gösteriyor. Cesur bir hikâyeyi kendine has anlatımı, sanatın gücü ve yitip giden gençliğin getirdiği belirsizliklerle süslüyor.” — CHICAGO REVIEW OF BOOKS